You was born like a orginal, don't die like a copy.

Underbar sol, underbar dag, underbar vår! hah! Den här tiden på året är nog min favorit, sommaren är underbar, självklart. Men är det vår vet man vad man har att vänta! en underbar och varmt, solig sommar, med glass! mums! Idag vaknade jag väl någon gång vid sju skulle jag tro;} haha, gick upp klädde på mig, åt frukost, you name it:}. Haha det var precis att jag hann med bussen till skolan.  Skolan var okej:) sista lektionen hade vi bild, och det var en från AV-media som var där och pratade om hurm an gör film:) eftersom vi ska göra det nu på onsdagar i några veckor, spela in film:} Den ska handla om mod, någon som har några tips?
>>Kommer några mobil-bilder, oredigerade, haha! ♥
1
KOMMENTARER
Postat av: desiree !

finfin blogg!

2010-04-14 @ 20:08:52
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0