Phone♥

Jag fick en ny mobil i fredags (:  haha skyddsplasten sitter fortfarande kvar. Fick inga bra bilder på den nu, men det är något i alla fall. Jag älskar den.♥ Den har allt man behöver, plus lite till, haha!
Måste fixa en usb-kabel till den, jag tycker den har väldigt bra kamera. 5 mp. Sen har den några smarta kamerafunktioner också, som till exempel att man kan ställa in så att den väntar med att ta kort tills man ler, och den tar inte kort när man blinkar. Den väntar också tills kameran får bäst skärpa innan den tar bilden. Love it! ♥
Gissa vad jag gör nu? jag håller på att ladda ner Photoshop CS5 som precis har kommit ut! ska testa den i 30-dagar. Längtar, längtar! nej, nu måste jag ut och fotografera lite så jag har några bilder att redigera. :}
2
KOMMENTARER
Postat av: Henrietta och Sofie

Sv: Ååh, tack så hemskt mycket! Du anar inte hur mycket det värmer! :)

Din blogg är supersöt, påminner mig lite om Ohstlin och thingsyouremember, och dom är ju superfina, och i ärlighetens namn har du nästan fått till de ännu bättre! Grymt<3

2010-05-17 @ 22:18:02
URL: http://mystiskafisar.blogg.se/
Postat av: soffe

Hej :D

Har frågestund på bloggen nu!

www.sooffephaam.blogg.se

Ställ gärna några frågor,det skulle göra mig väldigt glad^^

Svaren kommer på söndag/måndag :)

2010-05-26 @ 15:49:35
URL: http://sooffephaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0