Jag vill ha sommar!

Åhh, vad jag längtar till sommaren! till en härlig sommar med bad, glass och varma ljusa grillkvällar! . Till saken, har "slängt" ihop ett litet kollage med härliga sommar prylar. Blommigt, pastelligt och marint, är i alla fall vad jag ska ha på mig i sommar! :} Föresten, vi vann kyrkstafetten! haha guud vilket väder det var dagen vi sprang! regn, vind och kallt. En himla motvind. Men vi lyckades bra, kom en ganska bra bit före alla andra. Vi vann inget speciellt, utan fick en medalj som alla andra deltagare och sedan ett diplom där det stod att vi kom på 1:a plats osv. Alla deltagare vi också en vattenflaska från Team sportia[reklampryl, haha!] och så hade de en utlottning på lagets nummer, vi vann O'boy brickor. :} Vi hade nummer 84, varje lag hade 8 deltagare. Tillsammans{alla klasser} så var vi nog runt 90 lag!
Igår var jag på ridning, vi red ute för första gången i år. Hur mysigt som helst! Vi galopperade upp för en backe som kallas larm borgen eller så var det lamm borgen.^^ Jag vet inte exakt. Jag galopperade upp ditt tillsammans med Jackie, haha vi hade kul! Hästarna är vana vid att alltid få springa väldigt fort där, så det gick nästan i sken fart.
På tal om kollaget. ↓Det hade mycket finare skärpa i photoshop, blogg.se förstör bilden! ♥
bilden spring-clothes (kopia).jpg
3
KOMMENTARER
Postat av: Frida

det är en hemsida där man lägger upp sina egna fotade outfits, sen kan man hypa/gilla andras stilar, lägga till favoritanvändare osv. jag kan tyvärr inte bjuda in dig då jag redan bjudit in flera stycken :/ :) <3

2010-05-12 @ 17:21:19
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: Yes, klart jag har gröna :]

2010-05-16 @ 16:47:21
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: Okej, tror inte på det du säger då den var exakt som min (visst fick du ett mail av mig också?) men orkar inte lägga ner energi på sånt här strul

2010-05-20 @ 20:01:29
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0