Meningslöst försenat tråkigt inlägg. Visst vill du läsa det?

Image and video hosting by TinyPic Ojojojojoj. Jag vet, jag vet. Det var hundra år och tusen evigheter sedan jag uppdaterade! men det är inte lika kul när designen aldrig blir klar eftersom jag aldrig hinner fixa med den! hinner och hinner, snarare orkar. Tänker hela tiden att när jag köper en systemkamera, då ska jag blogga för då har jag fler foton. Nu är ju bilderna i bloggen verkligen ingenting att hurra för! Sen har det varit mycket prov och läxor i skolan. Goddag ursäkter! Ska börja kolla runt lite på vad jag ska ha för kamera, vill ha en som jag kan växa i fast ändå en nybörjarkamera. Något förslag? Vill inte ha Nikon d3000 (förlåt mig, d3100 va?) eller Canon 1000d (Rätta mig om jag skrivit fel.) Hellre snäppet bättre. Inte bara en "automat-kamer".:) Jaja, ett långt inlägg utan innerhåll, good! orkar inte ens läsa igenom det..
0
KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0