Ojoj förlåt att jag inte har skrivit på...

Ojoj förlåt att jag inte har skrivit på så länge. Är något fel på datorn, så nu skriver jag från mobilen. Men har i alla fall varit i Stockholm i helgen:} träffade Selma och Elin, vi hade det hur kul som helst! Gick på naturhistorika:) haha selma och jag tog med oss is från ismaskinen mer till poolen på hotellet. Ja, finns massor att berätta, hihi. Gäller ju på att leva ny mobil. Någo som har något tips? Har tittat på olika ställen men har inte riktigt hittat någon jag tycker om till 100 procent. Kom precis in från skolan nu:) så ska ta något gott mellanmål och sedan blir det läxor:}

1
KOMMENTARER
Postat av: Cornelia

Sv; Tack vad rar du är! :D Blir jätteglad av det du skriver <3



Sen du, "at the heart of image" som du skrivit i menyn är Nikons logga :} Bara så du vet <3 Tror canon har "whit canon you can" eller något sånt!

2010-04-29 @ 17:00:46
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0