Fredagen den 13:de

Zeeroo uppdatering. Men i alla fall, kul det är att statistiken bara växer! hoppas verkligen att de flesta kommer för att stanna! som sagt så är en ny "super" design på gång! :) så håll i hatten, den kan flyga in när som helst!
Föresten, när börjar ni skolan (för er som går i skolan) , finns det någon som redan har börjat? jag har i alla fall turen att börja så sent som den 24. Hoppas alla får fint väder resten av sommarlovet!

Här har solen [som verkade ha gått och lagt sig för gott] äntligen kommit tillbaka! Yey! ♥

Jag gör er uttråkade med ännu ett bildlöst inlägg, men next time! ska sanningen fram så sitter jag just nu och fixar lite med en illustration! första gången! hehe, går inte att jämföra med t.ex Elins Keros illustrationer, men man måste ju börja någonstans!


Har ni haft någon otur än idag?
2
KOMMENTARER
Postat av: t a k a i ♥

svar:

ja, det gör det! :D

2010-08-15 @ 11:07:39
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: AMANDA & HANNA

Jag börjar skolan den 23, så en vecka kvar ungefär :D så har lite tid kvar att njuta av sommaren :)

2010-08-15 @ 22:50:30
URL: http://sistahsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0