Fredag; 2 juli

Hej, hej och hej! det var längesen! verkligen! men jag har ju haft sommarlov sen den 18:de juni och seglarläger en vecka! har bara inte hunnit blogga, och så håller jag på med en ny design till bloggen, den jag har nu är verkligen inte någon jag är nöjd med, plus att headern är i fel storlek. Det är en "så-länge-header". Men vad har ni pysslat med nu under sommarlovet? jag har nog haft sommarlov i i alla fall 3 veckor? skulle jag tro. Hade en mysig midsommar med jordgubbstårta och midsommar stång. :)
Idag är det fredagen! en rolig fredag! Selma kommer idag och på söndag så börjar ridlägret vi ska på i en vecka. Vi sover över där, det kommer bli hur kul som helst!
okej det här inlägget var inte så fint skriver och säkert inte speciellt kul att läsa, men jag hinner inte skriva bättre just nu, + att det är såå varmt! vill till standen. Dit ska jag direkt efter att vi har hämtat Selma, Elin och Elenor åker vi direkt till stranden.
1
KOMMENTARER
Postat av: Aina

fin blogg! Har kollat in allt nästan ;)

Haru gjort design själv?

2010-07-05 @ 18:44:38
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0