Stockholm

Jag vet att jag är superdålig på att uppdatera. Men det är ju sommar.. har annat att göra plus att jag håller på med designen. Ja, för er som inte vet än så kommer det snart upp en helt ny design, just nu så har jag ju ingenting alls här på bloggen. Bara "grund", och det är väldigt "rörigt" när det gäller kategorier  m.m. Sen håller jag på att hjälpa Linn med en helt ny design. stackars Linn har fått vänta jätte länge. Men jag hinner ju nästan aldrig sitta vid datorn och fixa. Idag åker jag ju till Stockholm , när jag kommer hem ska jag simma 10 km i havet på 5 dagar^^ för att bli färdig med märkestagningen i stora rör. Samtidigt får vi gäster från Stockholm, en vi känner ska springa Kalmar Iron Man, jobbigt! haha skulle aldrig orka. först ska man simma 3 km i havet, sedan cykla 18 mil (ja, ni såg rätt! 18 mil!) , efter det springa..kommer inte ihåg, men långt är det i alla fall! till saken, vi ska passa deras 4 åriga dotter :) vi har gjort det tidigare år också, det blir kul, haha! Marianne heter hon och kanske ska ta simmärket Sköldpaddan på märkestagningen, det innebär att man ska flytta i 5 sek. Klart! haha ;). Efter det åker mamma och jag till Gotland! ska försöka hinna köpa en ny systemkamera innan des! :D det är så fint där! vi ska hälsa på en vi känner och på ett jätte mysigt loft! åhh, läängtar! men ska försöka hinna klart med designen så fort som möjligt ändå, och Linn's!

Ni kanske märkt det redan, men jag har fått en ganska dålig vana. Jag skriver tecknet , hela tiden. Kan bara inte låta bli^^ ,,,,,. När jag skriver blir det också mycket "jag vet", "och", "efter det". Men ni få stå ut♥

P&K!

2
KOMMENTARER
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Tack så mycket! :) Jo, det är i phtoshop jag jobbar. Har inte lagt upp photoshop tips tidigare. Men kan absolut börja med det.

2010-07-22 @ 15:43:28
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: ida

sv: haha jag köpte den på RIO :D

2010-07-22 @ 16:21:55
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0