I'm Home!

Kom hem från underbara Norge i Söndag, har haft fullt upp så har inte hunnit blogga förens nu. Har haft det f a n t a s t i s k t  i Oslo! Men jag måste nog ändå säga att ordspråk som "borta bra men hemma bäst" och "det bästa med att åka bort är att komma hem" ändå stämmer väldigt bra. Har faktiskt hunnit med så mycket i Norge att det känns som att jag har varit där i MINST en vecka fast det egentligen bara har varit fyra dagar, Torsdag- Söndag. Några saker jag har gjort; åkt båt på Olso Fjorden, shoppat, träffat vänner, lärt mig lite norska, gått på Euro Vision Song Contest och massor med andra fina upplevelser, haha, en liten rolig sak var att vi precis hade varit och tittat på det Norska Kungahuset[slottet] när vi gick den stora gatan Carl Johan ner, jag såg inga bilar och det vari nte precis en bilväg, så jag gick ut en liten bit på vägen för att klicka ett litet kort. När jag helst plötsligt hör en bil tuta bakom mig, jag vänder mig om och ser några svarta bilar med svarta rutor snabbt köra förbi, och haha, vet ni vad det var för bilar? det var Saudiarabiens prins som skulle åka och hälsa på Norska Kungahuset! Det är en sån där lite rolig sak som man kommer komma ihåg[i alla fall ett tag,haha^^].

Image and video hosting by TinyPic

 

 

 

1
KOMMENTARER
Postat av: Cornelia

Sv; Det är ett gammalt från Zara :)

2010-06-12 @ 17:58:32
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0