Snart sommarlov!

Ja, jag vet att jag inte skrivit på länge.^^ Men ni vet , slutet på terminen.
Ja, det var sista skoldagen idag!! och imorgon är det avslutning i kyrkan. Vi är väldigt sena med att sluta här i syd-östra Sverige, men det är "turistanpassat", tro det eller ej, så vi började mycket senare förra året. Om ni går i skolan, när slutade ni?
Jag kommer sakna klassen mycket, det blir ju en ny klass och en ny skola till hösten.
Nu när det är sommar och varmt blir det inte att man sitter inne vid datorn så mycket, men jag ska försöka att blogga varje dag! Redan på måndag ska jag iväg på läger i  en vecka, seglarläger! :) med Ellen♥ kommer bli så kul! Sen är det ju midsommar!  då ska mamma och jag iväg till några kompisar i Bostad! vi har varit hos dem och firat midsommar en gång innan också, det är hur mysigt som helst!. ;} Sen tror jag att det är någon vecka innan jag ska iväg en veck på läger igen! haha, ridläger den här gången. Med Selma som kommer från Göteborg! och Agnes, Ellen, Alexandra. Längtar!!
Jaja, nu ska jag ringa Elvira och fråga om hon vill åka med till piren och bada lite senare, och kanske hitta på något roligt nu! det vet jag att hon vill(: min lilla fina Elvira♥ haha.
Och föresten! jag har ju en ny header, som ni kanske sett. Jag vet att den blev fel med bredden och ska fixa det så fort jag får tid.
Kram!
2
KOMMENTARER
Postat av: Cornelia

Sv; Haha jag ångra mig på en gång ^^ Kändes helt fel. Men man vänjer sig kanske :}

Hur man gör står hos designadinblogg.se ;D

2010-06-21 @ 21:46:51
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: jag har en nikon d60, redigerar i photoshop:)

2010-06-26 @ 17:30:28
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0